bgonair.bg     radio.bgonair.bg     brandnew.bg     alpharadio.bg
 
 
 

В неизвестна посока

Nissan X-Trail е грубоват, но надежден и готов да ви измъкне от всяка ситуация.
 

Умението да продължаваш напред въпреки трудностите е знак за силен характер. А кой го умее по-добре от японците, които са прекрачвали гордо изправени през войни, земетресения, ядрени кризи? Тази гордост личи и в автомобилите им – неособено впечатляващи, още по-рядко – красиви, но винаги готови да свършат работата, за която са създадени.

ВЗЕМЕТЕ НАПРИМЕР ФЕЙСЛИФТА на NissanX-Trail – грозноват, но излъчващ надеждност. Разликите с предишната верия се изчерпват с нови фарове, предна броня с нови светлини за мъгла, както и стилизирана радиаторна решетка. Колкото до задната част, там нови са единствено стоповете, които са с по-изчистен и лишен от жълтия мигач дизайн. X-Trail предлага и два допълнителни фара, вградени над челното стъкло (и изрично забранени за употреба в населени места). Всъщност Nissan предупреждава клиентите на X-Trail да използват допълнителните светлини само по време на движение, за да могат те да се охлаждат.

За движението тук се грижи 2.0-литров dCi турбодизелов двигател с мощност 150 конски сили, който се предлага в комбинация с механична или автоматична скоростна кутия с 6 предавки. Българският клон на Nissan предлага само този двигател за X-Trail, приемайки, че колкото по-голям е изборът, толкова по-голям шанс има клиентът да се обърка. А какво по-логично от кросоувър с бавнооборотен дизелов двигател, постигащ приятния разход от 6.4 литра на 100 км?

КАТО ОТРАЖЕНИЕ НА СТУДЕНИЯ и леко грубоват външен вид, и интериорът не предизвиква излишни емоции у обитателите си. За сметка на това си личи старанието, с което японците са избрали висококачествени материали и са проектирали всяка ниша с идеята да ви е от полза. Отопление се предлага и за задната седалка, което ще накара измръзналите ви приятели да ви заобичат.

За по-деликатни условия, като дълбок и лепкав сняг, X-Trail разчита на набор от електронни асистенти и три режима на задвижване, които да го измъкнат. По подразбиране автомобилът работи в Auto 4WD режим, който по електронен път разпределя мощността към всяко едно от колелата в зависимост от ситуацията. Най-икономично е движението само на предно предаване, особено подходящо за магистралата. Когато нещата загрубеят обаче, имате на разположение режим Lock, който заключва диференциалите и означава, че дори едно от колелата да има сцепление, ще се измъкнете.

ОПИЯНЕНИЕТО СЛЕД УСПЕШНОТО ИЗКАЧВАНЕ може да доведе до сериозни проблеми при слизане. X-Trail мисли и за това, регулирайки автоматично спирачното усилие на всяко колело, което позволява на шофьора да избере най-подходящата траектория, при това без да прави нищо с краката си. Основният проблем на асистентите е, че имат способността да карат човек да се почувства „безсмъртен” и да понижи бдителността си. Често се забравя, че ABS всъщност удължава спирачния път, а ESP може да „изправи завоя”. Хубавото в NissanX-Trail е, че той дава възможност за избор коя система да използвате и коя да деактивирате. Лошото е, че японската машина има склонност да недозавива, а това няма как да се изключи. Но въпреки товаNissanX-Trail винаги продължава напред – точно като японските си създатели.

 

NissanX-Trail 2.0 dCi 6 A/T

4-цилиндров турбодизелов двигател

1995 куб. см работен обем

150 конски сили максимална мощност

320 Нм макс. въртящ момент

190 км/ч максимална скорост

12.5 секунди от 0 до 100 км/ч

7.1 литра среден разход на 100 км

183 г/м емисии СО2


Edit your submission

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© 2017 Auto On Air, Всички права запазени. Този уебсайт е създаден от
 
 

Вход