bgonair.bg     radio.bgonair.bg     brandnew.bg     alpharadio.bg
 
 
 

Въпрос на приоритети

Dacia Lodgy отговаря на куп изисквания, сред които и достъпна цена.
 

 

Вановете са необикновени автомобили. Често сравнявани с швейцарско ножче, те са за хората, които добре премислят инвестицията и търсят оправдание на всяка стотинка от нея. Ако колите бяха животни, вановете щяха да са кучета. Най-добрият приятел на човека, готов на всичко, за да угоди на стопанина си, дори когато той е бил груб с него. Това е философия на цялата марка Dacia, която се прояви веднага след като Renault я купи.

Dacia Lodgy dCi 110

4-цилиндров дизелов двигател
1461 куб. см. работен обем
107 к.с максимална мощност
240 Нм макс. въртящ момент
175 км/ч максимална скорост
11.6 секунди от 0 до 100 км/ч
4.4 л/100 км среден разход
116 г/м емисии СО2
29 400 лв. базова цена

Логичното се случи на изложението в Женева, когато Dacia – компанията, която вирее най-добре в условия на криза – представи ван. Той се казва Lodgy и появата му предизвика безсънни нощи сред конкуренцията. Dacia вече не е марката, която се асоциира с нещо на четири колела, с постен интериор и нито една от онези екстри, които човечеството е приело за даденост през последните 20 години.

По отношение на външния вид, Lodgy върви по петите на Duster. Големите светлини и масивните панели излъчват сигурността, която е сред водещите приоритети на клиентите в сегмента. Което автоматично изключва едно от основните притеснения при избора на бюджетен модел – имиджът, който той носи. С Lodgy в никакъв случай няма да се изложите ако отидете на ресторант, детето ви няма да стане обект на подигравки сред съучениците си, а вие съвсем спокойно можете да отидете с приятелите си на вечерен футбол. Всъщност, целият ви отбор заедно с резервите ще се побере вътре. Освен в базовото ниво на оборудване, Lodgy има три реда седалки, които побират точно седем човека. Ще има място за саковете, както и за поне две топки.

Двигателите са четири: два бензинови и два дизелови, вариращи от базовия 1.6 MPI с 85 к.с., до новия 1.2-литров TCe със 115 к.с. Между тях са разположени класическите 1.5 dCi дизели със 90 и 110 к.с. От гледна точка на здравия разум е редно да наблегнем на двата по-мощни двигателя, но при тях цената набъбва. В най-лошия случай, за Lodgy ще трябва да платите близо 30 000 лв., но в тази цена влизат всички екстри, сред които навигационна система със сензорен дисплей.

Ценовите привилегии, които получавате с Dacia Lodgy почти ви задължават да не се оплаквате от твърде плоските седалки, както и от постоянно откачащата се от неравностите по пътя задна щора. За сметка на това копчетата на електрическите стъкла вече не са разположени на централната конзола, а там, където им е мястото – на вратите.

С Lodgy Dacia измина път, с който кросоувърът Duster би се затруднил. Ванът изглежда евтин, което не е изненада. Изненада е, че дизайнът за пръв път дава чувството за хомогенност, която е присъща за друг ценови сегмент. Сметките излизат.

 

 

 

 


Edit your submission

Topics: , , , , ,

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© 2017 Auto On Air, Всички права запазени. Този уебсайт е създаден от
 
 

Вход