bgonair.bg     radio.bgonair.bg     brandnew.bg     alpharadio.bg
 
 
 

Паркетен лъв

Peugeot 4008 обича цивилизацията, където добрите обноски са важни.
 

При вида на Peugeot 4008 e чудно как през всички тези години французите не са се опитали да конструират джип. Едва вторият им опит в сегмента доказва, че те знаят как да създадат интересен автомобил с 4х4 задвижване. 4008 продължава новата линия на Peugeot и загърбва безизразното излъчване на своя предшественик. На негово място са дошли по-строги черти, големи въздухозаборници и елегантен покрив с актуалния в момента Coupe силует.

Peugeot 4008

4-цилиндров турбодизелов двигател

1798 куб. см работен обем

150 конски сили максимална мощност

300 Нм макс. въртящ момент

198 км/ч максимална скорост

11.5 секунди от 0 до 100 км/ч

5.6 литра среден разход на 100 км

147 г/м емисии СО2

В България 4008 се предлага с два дизелови двигателя с мощност 115 и 150 к.с. Сравнено с оборудването на някой германски претендент, това изглежда доста оскъдно, но липсата на огромен избор често означава по-малка възможност за допускане на грешка. Едно от най-логичните решения при покупката на джип, е да го окомплектовате с икономичен дизелов двигател, а Peugeot ви предлага два. Единственото условие е да изберете колко конски сили искате.

Ако не смятате да използвате 4008 единствено за ходене до супермаркета и транспортиране на децата в градски условия, за предпочитане определено е по-мощният от двата мотора. На магистрала разходът на гориво е почти идентичен, а 150-те конски сили задвижват купето с енергията на будистки монах, който току що е прегънал метален прът с гръкляна си.

Peugeot 4008 е честен автомобил, който не претендира за специални офроуд възможности. И напълно с право, защото надвесите му не са от най-добрите за целта. Същото важи и за клиренса, който лесно би могъл да бъде запълнен от някой средно голям камък. Това е градски джип, който идеално би се вписал в инфраструктурата на квартали като “Малинова долина”, например. С него няма да изпитате трудности, качвайки се на някой бордюр част от “Синя зона”, нито ще ви хване яд, когато поредната дупка някак си убегне от вниманието ви.

Хубавото на съвместните разработки в автомобилния свят е, че те дават повече възможности на клиентите. Peugeot 4008 се произвежда редом до Mitsubishi ASX и Citroen C4 AirCrosser в Япония. Дори да не се спогодите с външния вид на 4008, винаги можете да преминете към другите два автомобила. Те използват същата платформа и освен емблемите, се различават единствено по различния външен вид и дребните разминавания в оборудването.

Peugeot 4008 е създаден, за да помага на собственика си в ежедневните му задължения. Той с лекота може да се използва от по-неопитни шофьори, тъй като управлението му по нищо не се различава от тези на малките градски автомобили. Разликата е скрита в позицията на седене, просторният интериор и големият багажник. Peugeot 4008 не е привърженик на тежките черни пътища, защото ще поиска да ви отмъсти с посещенеие в местния дилър за покупка на нови декоративни лайсни и престилки. За сметка на това той е идеален за дълги асфалтови преходи, особено имайки предвид разхода от 4.9 л/100 км. Французите са открили идеалната среда в сегмента, която особено им подхожда. Така както го прави и комфортното окачване на 4008.

 

 


Edit your submission

Topics: , , , , ,

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© 2017 Auto On Air, Всички права запазени. Този уебсайт е създаден от
 
 

Вход