bgonair.bg     radio.bgonair.bg     brandnew.bg     alpharadio.bg
 
 
 

Уникално Bugatti на промоция

Изключително рядко Bugatti T35 се продава само за 200 000 паунда.
 

The Type 35 was phenomenally successful, winning over 1,000 races in its time. It took the Grand Prix World Championship in 1926 after winning 351 races and setting 47 records in the two prior years. At its height, Type 35s averaged 14 race wins per week. Bugatti organized the Targa Florio as a special spotlight for this car, and it claimed victory there for five consecutive years, from 1925 through 1929.

Нито една автомобилна колекция не би била пълна без Bugatti T35. Привилегията да притежаваш най-успешния Гран при автомобил в историята на автомобилизма, са получили само няколко човека в целия свят. Всички те споделят две качества – имат вкус, както и около половин милион британски паунда в банката. А цената е такава, само ако конкретният екземпляр има отегчително скучна история (което е почти невъзможно), липсващи части или неоригинален вид. През 2006 на изложението за луксозни автомобили в Пебъл бийч, Калифорния, изискано Bugatti T35 се продаде за внушителните 1.63 млн. паунда.

За първи път колата участва в състезание през 1924. Само две години по-късно печели шампионската титла, има пет поредни победи в класическото състезание за издръжливост Тарга Флорио, 1000 победи в различни състезания, 47 рекорда и 351 първи места в Гран при. Тъжното е, че от машината са произведени само 100 бройки, всяка от които е участвала в редица надпревари. Които са довели и до съответните бойни белези. Някои от екземплярите са повредени толкова много, че не подлежат на ремонт, други са били изградени наново от куп оцелели части.

Истинска находка е да попаднеш на екземпляр от втория вид, защото те са по-евтини, а очарованието им е почти непокътнато, освен ако не сте твърде взискателен, разбира се.

На 24 ноември, в музея Бруклендс, Съри, ще бъде изложен на търг един от тези автомобили. Сегашният му собственик го е купил през 2007, след което е внесъл някои промени, за да обезопаси автомобила и да го направи, според него, по-приятен за каране. Оригиналният 8-цилиндров редови двигател е получил нови колянов вал, биели и бутала. Цилиндровата глава е била ревизирана напълно; леглата на клапаните са били сменени, за да може двигателят да работи с безоловен бензин; спирачките са оригинални, но имат нови маркучи и връзки; в интериора повечето компоненти са оригинални, с изключение на претапицираните седалки. Долната част на купето е взета от развалено Bugatti T35B, а горните панели са изработени наново, за да съвпаднат точно. И преди някой реставратор да е посегнал на живота си, ще кажем, че тази кола се очаква да се продаде за нищожните в света на класическите автомобили 200 000 паунда.


Edit your submission

Topics: , , , , , ,

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© 2017 Auto On Air, Всички права запазени. Този уебсайт е създаден от
 
 

Вход