bgonair.bg     radio.bgonair.bg     brandnew.bg     alpharadio.bg
 
 
 

Десетте най-интересни премиери в Детройт

Кои са перлите в едно от най-големите автомобилни изложения в света?
 

Автосалоните винаги са играли ключова роля в индустрията. Те не са просто място, където можем да видим най-новите модели, но и начин за производителите да преценят нагласите на публиката и да си водят бележки. От толкова много събития обаче, компаниите винаги запазват най-интересните си премиери за трите най-важни: Женева, Франкфурт/Париж, които се провеждат на ротационен принцип, и Детройт. След броени дни приключва тазгодишното издание на най-големия американски салон и е време за равносметки. И тази година водещи европейски компании решиха да представят ключови свои модели в столицата на американската автомобилна индустрия, а местните компании взривиха посетителите със свои емблематични модели. Кои обаче бяха най-интересните автомобилни премиери в Детройт?

Cadillac ELR

Вторият двойник на Chevrolet Volt след Opel Ampera. Показателите на този хибрид с удължен пробег са почти идентични с тези на първообраза: 1.4-литров бензинов двигател, електромотор, 16.5 кВч литиево-йонна батерия, 56 километра максимален пробег на ток и 480 километра с напълно заредена батерия и пълен резервоар. Пазарният дебют ще се състои в идните месеци.

Chevrolet Corvette Stignray

С новото поколение на Corvette, американците решиха да възродят името Stingray. Според някои анализатори, седмата генерация на спортното купе изглежда по по-европейски начин, което ще го приближи до вкусовете на Стария континент. Автомобилът е стъпил на алуминиево пространствено шаси с оптимално съотношение на тежестта, което допълнително подобрява поведението. Част от купето (калниците, вратите и задните панели) е изработена от материал, наречен „нано-карбон“. Целият този поп арт на колела се задвижва от атмосферен 6.2-литров V8 двигател с 450 к.с. и 609 Нм.

Acura NSX

Ако не можете да се сетите за коя легенда става въпрос, причината вероятно е в името. Honda се продава в Щатите под името Acura, а този концепт представя виждането на японците за дълго очакваното следващо поколение на спортния модел, който се произвежда от 1990 до 2005 година. Веднага след дебюта на прототипа в Детройт, фенове на марката откриха известни дизайнерски прилики със стар концепт на Audi, което завърши с мини скандал между фенове в социалната мрежа Twitter.

Audi RS7 Sportback

Лимузина с Coupe излъчване и V8 двигател с два турбокомпресора – това е RS7 Sportback. Мощността от 560 к.с. и 700 Нм е достатъчна за постигането на ускорение от 0 до 100 км/ч за 3.9 секунди, както и развиването на максимална скорост от 305 км/ч.

BMW M6 Gran Coupe

Прекият конкурент на RS7 Sportback разполага с идентична мощност, но вместо на двойно задвижване, разчита само на задно. Скоростната кутия е 7-степенен автоматик, а средният му разход е под 10 л/100 км. Цените започват от 128 800 евро.

Honda Urban SUV Concept

Всичко се казва в името. Новият прототип идва да покаже амбициите на Honda да влезе в сегмента на градските, младежки кросоувъри, изкушавайки част от клиентите на Nissan Juke.

Infinti Q50

Компанията, за която се заговори, че е възможно да бъде закрита от собствениците Nissan, показа новия с Q50, който идва на мястото на G37. Като оставим на страна познатите ни дизайн и двигатели, моделът впечатлява със системата „steer-by-wire, което означава, че липсва всякаква механична връзка между волана и предните колела. Смело.

Mercedes E63 AMG S-Model

Освен че премахнаха дразнещите двойни фарове, щутгартци въведоха още една новост във фейслифта на Е-Class. Върховото AMG изпълнение вече ще се предлага и като по-мощен S-Model, което на прост език означава 577 к.с., 3.5 секунди до 100 км/ч и 300 км/ч. На щанда на Mercedes се сътоя и друга интересна премиера – тази на CLA.

Nissan Resonance Concept

Още един въображаем джип от Япония. Силуетът му много напомня на BMW X6, а предположенията са, че с Resonance Nissan виждат продължение на Murano. А може и началото на изцяло нов кросоувър за марката, все още никой не знае.

Volkswagen Crossblue Concept

Този германски прототип има шест седалки и дизелово-електрическа задвижваща система, която може да бъде заредена и от външен източник. Създателите му го определят като идеален за кратки разходки само на ток. Дизайнът изглежда нещо средно между Touareg и Q7. Имайки предвид трите реда седалки, вероятно става въпрос за платформата на втория.


Edit your submission

Topics: , , , , , , , , , , ,

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© 2017 Auto On Air, Всички права запазени. Този уебсайт е създаден от
 
 

Вход