bgonair.bg     radio.bgonair.bg     brandnew.bg     alpharadio.bg
 
 
 

Готов за снимка

Citroen C-Elysee е автомобил за придвижване, до който бихте позирали
 

Преди години не беше възможно да купиш добре изглеждащ евтин автомобил. Сегментът беше изпълнен с нелицеприятни предложения, които откровено отблъскваха и дори ниската им цена бе недостатъчна, за да аргументираш избора си. Сриналият се пазар в Европа промени всичко това. През последната година евтините седани буквално заляха пазара на Стария континент, а най-хубавото е, че някои от тях вече стават и за снимки. Citroen C-Elysee е чудесен пример.

Моделът е лошо ксерокопие на Peugeot 301, тъй като двата автомобила на практика са идентични, с изключение на дизайна. Иначе казано, изборът опира до това в кой ще се чувствате по-уверен в чисто естетически план. Една от основните разлики е фактът, че C-Elysee се сглобява в Испания, а Peugeot традиционно залага на Турция за своите евтини седани.

КАКВО ДА ОЧАКВАТЕ? На първо място ниска цена – 19 640 лева. Останалото е ясно: скромен, но функционален интериор, скромни като мощност, но ефективни бензинови и дизелови двигатели, шумно, но здраво окачване, подходящо за пътната обстановка у нас. Освен това с покупката върви масивен дизайн, излъчващ спокойствие и увереност, лъскави акценти в интериора, вдъхновени от по-горния клас, както и багажник с обем 506 литра, в който спокойно можете да складирате предразсъдъците си.

Стандартното оборудване включва всички задължителни системи за пасивна и активна безопасност, но не и климатик.

КАКВО ДА НЕ ОЧАКВАТЕ? Дръжки на тавана, които да ви успокояват, докато шофьорът изпробва окачването в бързи завои някъде около Разлог, например. Управлението на електрическите стъкла са разположени на централното барче, което напомня на една друга ера в автомобилостроенето, но все пак кабелите са скъпи, а по-висока цена би погубила цялата идея на проекта.

Истината е, че Citroen C-Elysee е автомобил за развиващите се пазари, който обаче е съумял да съхрани част от френската философия на своите производители. Това личи в осанката, удобните седалки, практичността, както и в икономичния HDi дизелов двигател с 90 конски сили. Ниската цена е просто бонус.


Edit your submission

Topics: , , , ,

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© 2017 Auto On Air, Всички права запазени. Този уебсайт е създаден от
 
 

Вход