bgonair.bg     radio.bgonair.bg     brandnew.bg     alpharadio.bg
 
 
 

Цената на щастието

Chevrolet Malibu означава да имаш всичко необходимо, на подходяща цена
 

„Вижте колко е голям багажника, можете да поберете три трупа вътре,“ казва Робърт де Ниро в мафиотската комедия „Анализирай това“. Въпреки че от излизането на филма са минали близо петнайсет години, репликата остава неизменна част от автомобилните шеги. И е факт, че понякога това е първата мисъл, която ти минава през главата, когато отвориш задния капак на някоя кола. Точно такъв е случаят с Chevrolet Malibu. Произведеният в Южна Корея американски автомобил, споделящ платформата на Opel Insignia, е дошъл в Европа, за да демонстрира, че от големите класически седани има реална полза. Дори ако на път за работа не използвате магистрала с пет ленти, а паркингът пред офиса ви далеч не е с размерите на три футболни игрища.

Chevrolet Malibu

4-цилиндров турбодизелов двигател

1956 куб. см работен обем

6-степенна автоматична трансмисия

160 к. с. максимална мощност

350 Нм макс. въртящ момент

212 км/ч максимална скорост

9.7 секунди от 0 до 100 км/ч

6.0 литра среден разход на 100 км

160 г/км емисии СО2

ЗАЩО ДА БЪДЕ Malibu? Защото е космополитен модел, който е създаден, за да балансира между разглезения европейски вкус и традиционните американски ценности. За това свидетелства интересния, но обран дизайн на купето, както и интериора, който няма да ви плени с нищо революционно, но няма и да ви отблъсне. А това е все по-рядко срещано, особено сред европейските производители, които в последно време решиха, че могат да заместят истинските автомобилни стойности с куп лъскави детайли.

ПО-ПРАКТИЧЕН ОТ INSIGNIA, Chevrolet Malibu е на границата с лимузините, разбира се чисто като размери. Трябва наистина да сте заклет фен на веригите за бързо хранене, или добре развит волейболист, за да имате забележки в това отношение. Ако отложим превоза на труповете, багажникът съвсем спокойно може да побере куфарите на четирима, заедно със скиорските им обувки. И това за неколкодневна почивка. Дори ако двама от пътниците са жени. На кой му е притрябвало комби?

На българския пазар моделът се предлага с два двигателя: 2.4 бензин със 167 к.с. и 2.0-литров турбодизел със 160 конски сили. Последният се открива в гамата на Opel Insignia, където през годините се доказа като достатъчно гъвкав и изключително икономичен. Истината е, че дизелът е логичният европейски избор. Той е отчайващо добре подбран за колата. Иначе казано и него ще заобичате с разум, не със сърце.

НАЙ-СИЛНИЯТ КОЗ на Chevrolet e цената. В най-скъпия си вид Malibu струва 56 000 лева. За парите получавате най-високото ниво на оборудване: кожен салон, 18-инчови джанти, ксенонови светлини, система за почистване на фаровете, електрическа шофьорска седалка с памет и абсолютно всичко останало, за което ще се сетите. А това, за което няма да се сетите едва ли някога ще ви потрябва.

ОБЩО ВЗЕТО в Malibu няма да откриете нищо изненадващо, нито стряскащо и провокиращо. Наскоро емблематичният комик Роуън Аткинсън сподели, че сядането отново в неговия McLaren F1, след зверска катастрофа и последвалия я едногодишен ремонт, е като да облечеш познат пуловер. Има само една прилика между бившия най-бърз сериен автомобил на планетата и Chevrolet Malibu, и тя е точно тази. Сядайки в него, все едно винаги сте го притежавали. Да, Chevrolet Malibu е любимият ви пуловер, в който се чувствате така удобно.


Edit your submission

Topics: , , , , , , , , , ,

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© 2017 Auto On Air, Всички права запазени. Този уебсайт е създаден от
 
 

Вход