bgonair.bg     radio.bgonair.bg     brandnew.bg     alpharadio.bg
 
 
 

Промяна за добро

Renault Fluence демонстрира нагледно ползите и вредите от истинския фейслифт
 

Renault Fluence се роди като един недодялан бюджетен седан, сглобяван в Турция. Интериорът беше приятен, приличаше на Megane, но отвън колата по нищо не отстъпваше на най-отегчената жаба, която изчаква поредната муха да се доближи на минимално разстояние. С излизането на задълбочения фейслифт всичко това се промени. Но не защото концепцията на модела изведнъж е станала друга, а защото цялата компания Renault измина дълъг път от 2010 до сега. Иначе Fluence е същият относително достъпен и добре оборудван автомобил, с тази разлика, че вече не е нужно да си гледате в краката, когато някой ви попита каква кола карате.

Renault Fluence dCi 130
4-цилиндров турбодизелов двигател
1598 куб. см работен обем
130 к. с. максимална мощност
320 Нм макс. въртящ момент
6-скоростна механична трансмисия
9.8 сек. за ускорение 0-100 км/ч
200 км/ч максимална скорост
4.6 л/100 км среден разход
119 г/км емисии СО2

Новата вълна в дизайнерския език на Renault очевидно е „заляла“ и Fluence, който вече има по-сериозна броня, LED дневни светлини, хромирани акценти, затъмнени фарове и емблематичната радиаторна решетка с огромно лого по средата. В кабината развитието е още по-ясно различимо. Интериорът предлага нови тапицерии, дигитален инструментален панел, възможност за свързване на външни устройства чрез Bluetooth, USB и AUX. И всичко това е стандартно. Срещу известно доплащане клиентите могат да се порадват на новата мултимедийна система R-Link, която използва сензорен екран и позволява изтеглянето на различни приложения, превръщайки Fluence фейслифт в мобилен офис.

Най-големият коз на Fluence пред преките му конкуренти са двигателите, и по-специално дизеловите. Те се предлагат в три мощности: 90, 110 и 130 конски сили, като с тях е почти невъзможно да сбъркате. Освен ако не сте скъперник, объркал Fluence с лекотоварното Кangoo. Тогава най-евтиният дизел определено няма да ви свърши работа, ако не сте с железни нерви, естествено.

Козовете си имат своята цена. В случая тя е 27 890 лв, и то за версията с 1.6-литров бензинов двигател с мощност 110 конски сили. Това е с 8000 лв повече от френски предложения, като Peugeot 301 и Citroen C-Elysee, но тук сделката изглежда по-изгодна. Renault Fluence предлага много по-просторен и по-добре изпълнен интериор. Купето му е с около 20 см по-дълго, което означава повече комфорт на задните седалки, както и около 30 литра повече в багажника. А за десерт имате на разположение сериен климатик, солидно излъчване, както и технологии, с които другите двама не разполагат.

Ако не сте се заклели във вярност на френското автомобилостроене, винаги можете да обърнете поглед и към Chevrolet Cruze, който французите определят като своя пряк конкурент. Той обаче разполага с доста по-малък багажник, а и с цената си от 29 572 лева, е по-скъп.

 


Edit your submission

Topics: , , ,

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© 2017 Auto On Air, Всички права запазени. Този уебсайт е създаден от
 
 

Вход