bgonair.bg     radio.bgonair.bg     brandnew.bg     alpharadio.bg
 
 
 

Hyundai отчете 15% спад в приходите

Финансисти на компанията се оплакват от стачкуващи работници и неблагоприятни валутни курсове
 

Hyundai Motor обяви 15% спад в приходите си за първото тремесечие на годината, пише Financial Times. Корейците отдават негативния резултат на поевтиняването на йената спрямо долара, което поставя компанията в неконкурентно положение на чуждите пазари, където концернът се бори основно с японските марки. Друга причина специалисти намират в избухналите стачки сред служителите на концерна, които отказаха да работят през уикендите, оплаквайки се от ниски компенсации.

В края на миналата седмица от Hyundai обявиха, че за първите три месеца на годината са отчели нетни приходи от едва 1.9 милиарда долара (2.18 млрд. от януари до март 2012). Акциите на корейската компания поевтиняха с близо 6%.

„Въпреки че сегашните валутни курсове са неблагоприятни за нас, все още има какво да се направи, за да върнем конкурентоспособността си,“ коментира главният финансов директор на Hyundai Ли Уон Хи. „Очакваме резултатите ни да се подобрят с помощта на развиващите се пазари на Китай и Бразилия, където новите ни фабрики ще увеличат продуктивността ни,“ допълва още той.

През март Hyundai се отказа от нощните смени в домашните си заводи, което намали броя на произведени коли със 7.6% спрямо предходния период. За сметка на това, заводите на компанията в чужбина са произвели с 23% повече автомобили.

По-рано през годината Hyundai и дъщерната Kia съобщиха, че очакват 4% ръст през 2013, което ще бъде най-малката стъпка на годишна база в последната история на концерна. Експерти обясняват това с желанието на корейците да преместят фокуса от ниските цени, към повишаване качеството и стойността на двете марки.

От информацията става ясно, че Hyundai са успели да се възползват от териториалните спорове между Китай и Япония, които породиха анти-японски настроения на най-големия автомобилен пазар в света. През първите три месеца на годината, корейците са пласирали с 40% повече автомобили в Китай. Един от най-успешните модели на компанията там е обновеният Santa Fe.


Edit your submission

Topics: , , , , , ,

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© 2017 Auto On Air, Всички права запазени. Този уебсайт е създаден от
 
 

Вход