bgonair.bg     radio.bgonair.bg     brandnew.bg     alpharadio.bg
 
 
 

TATA Nano става по-луксозен

Индийците ще жертват рекордно ниската цена, заради жалките продажби на модела
 

Tata Motors работи по луксозна версия на своя Nano, пише Bloomberg. Според информацията, индийският гигант се опитва да се пребори със неочаквано ниските продажби на струващия около 2000 долара автомобил. Според ръководството на концерна, въпреки рекордно ниската си цена, Nano не привлича достатъчно клиенти, които се отблъскват от спартанския му облик и го сравняват със закрит скутер. От дебюта си през юли 2009 са били пласирани само 229 157 автомобила от модела. През март продажбите на Nano са се свили с катастрофалните 86% спрямо същия месец на 2012.

Управляващият директор на компанията – Карл Слим – уверява, че призводството на Nano няма да бъде прекратено, но автомобилът ще получи значителни подобрения. Те ще направят външния вид и интериора на колата по-приветливи, което неминуемо ще се отрази и на цената.

Според Слим, проблемът на Tata Nano е в противоречивостта му. „Той не се приема добре от собствениците на мотоциклети, защото те го приемат като нещо средно между скутер и автомобил. От друга страна, автомобилистите, не биха му се доверили също, защото е твърде примитивен,“ допълва той.

Луксозната версия на Nano ще бъде вдъхновена от Pixel Concept, който бе показан на автосалона в Женева през миналата година.


Edit your submission

Topics: , , , , , ,

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© 2017 Auto On Air, Всички права запазени. Този уебсайт е създаден от
 
 

Вход