bgonair.bg     radio.bgonair.bg     brandnew.bg     alpharadio.bg
 
 
 

Ferrari ще печели от оборудване, не от бройки

Средностатистическият клиент на италианците харчи около 25 000 евро за екстри
 

Бъдещите модели на Ferrari ще стават все по-ексклузивни, съобщи шефът на компанията Лука ди Монтедземоло. Според него компанията ще спечели повече от проектирането на нови методи за индивидуализация на моделите, отколкото от увеличаване на продажбите. В интервюто си за Automotive News, Монтедземоло разяснява, че средностатистическият клиент на Ferrari харчи 25 000 евро за допълнително оборудване.

Монтедземоло разкрива още, че компанията не бърза да сменя дизайна на моделите си, спазвайки традицията да представя следващо поколение на 7-8 години. В момента най-старият автомобил в гамата е California, който излезе през 2008 и бе осъвременен през 2011.

„Черните кончета“ са намислили да отворят и малък цех за класически автомобили. Най-вероятно той ще бъде изграден в Щатите и в него ще се извършват дребни реставрации на стари модели.

В изказването си Монтедземоло съобщава, че подразделението за специални разработки на Ferrari е построило „около десет“ автомобила, сред които уникалният модел SP12 EC, изпълнен по поръчка на Ерик Клептън.


Edit your submission

Topics: , , , ,

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© 2017 Auto On Air, Всички права запазени. Този уебсайт е създаден от
 
 

Вход